martes, 29 de noviembre de 2016

CASOS ALTERACIONES DE LA OVULACIÓN


En aquest moment estic embarassada de 39 setmanes, volia haver fet aquest escrit abans, però per por o per no creure-m'ho del tot que l'embaràs pogues anar bé no m'ha sortit escriure'l abans, suposo que tres anys i quatre mesos buscant han estat suficient temps com per pensar que potser no podria ser mare...


Tot va començar quan amb el meu marit vam decidir tenir fills, desembre del 2012, i vaig deixar d'utilitzar l'anell, els dos tranquils vam dir: que vingui quan vulgui, i durant el primer any, no vam  mirar  ni contar dies fertils. 


Durant aquest any, però jo em vaig començar a preocupar, sobretot per les regles irregulars, tacava marró tres dies abans de que em vingués, despres es parava i al dia següent em venia la regla, i llegint per internet no sembla ser gaire bo. Així que vaig anar a veure el meu ginecoleg, però com estava de baixa em va atendre la seva filla, la qual ens va fer fer analítiques de sang, analítica hormonal,  seminograma, i ens va aconsellar que utilitzessim el clear blue per veure quins dies era jo fèrtil....inclús vam fer un dirigit...però us podeu imaginar...de tot això només vam treure problemes i distanciament entre ell i jo, més inseguretat i dubtes, comences a pensar que realment potser si  que tens un problema d' infertilitat. 

Davant d'aquesta situació vam veure que haviem de fer alguna cosa que ens pogués ajudar però sense separar-nos més...i va ser en aquell moment quan buscant per internet em vaig trobar amb la pagina web de la Durga.
 Vaig començar a llegir els comentaris i les experiencies que habien escrit altres parelles i vaig sentir que potser era la persona que ens podia ajudar...no em vaig equivocar gens....

Al posar-me en contacte amb ella, encara que tenia dos mesos de llista d'espera em va donar ànims enseguida, em va dir que les irregularitats de la regla eren fàcils de corregir i que comences a fer la taula de temperatura i així ho vaig fer. 

Recordo perfectament el primer dia que vam veure a la Durga amb el meu marit, ens va obrir un món...de comprensió i estima, tot semblava fácil i lògic de cop i volta, tot semblava poder-se solucionar amb una mica de temps i paciencia, només cuidant el cos i la ment. 

Tant ell com jo vam sortir de la consulta encantats, teníem en qui confiar, amb els valors que nosaltres compartiem, doncs encara no voliem posar-nos en tècniques de reproducció assitida, voliem intentar-ho més temps de forma natural.

  Ràpidament vam fer cas de tot el que ens va dir la Durga, el que més em va costar...no beure café...i en tres mesos la meva taula de temperatura es va corregir, les irregularitats de la regla van desapareixer...vam seguir intentant-ho de manera natural durant 5 mesos més, però al veure que no em quedava embarassada fent-ho durant els dies fèrtils i amb la taula de temperatura bé, vaig començar a creure que potser si que teniem un problema de fertilitat i que potser haviem de provar la reproducció assitida.

 En aquelles dates portavem dos anys i mig, i jo sentia que ja no podia aguantar més temps. 
Just en aquell moment la Durga ens va aconsellar que provessim la reproducció assitida i ens va ajudar a estar d'acord, era el nostre referent, que ens aconselles ella ens va ajudar molt, tant ell com jo respectem i valorem molt tots els seus coneixements i totes les recomanacions que ens feia.

 Primer vam fer una inseminació sense estimulació ovàrica per veure si podiem tenir més informació del funcionament dels meus ovaris i despres com no va anar bé vam fer una inseminació amb estimulació. Cap de les dos va anar bé, però gracies a elles vam descubrir que jo  tenia una baixa reserva "camuflada" i d'altre banda sembla ser que encara que el creixement dels folículs era correcte, aquests no sempre deixaven sortir l'ovul, quedant-se el folícul enquistat i disminuint així les possibilitats de quedar-nos embarassats.

 Davant d'aquesta experiencia la Durga ens va aconsellar fer invitro directe i així ho vam fer, i a la primera ens hi vam quedar!!. Vam confiar plenament en ella, havíem estat preparant per millorar la qualitat dels ovuls durant 2-3 mesos, ja que amb la baixa reserva no esperavem tenir gaire quantitat. 

Finalment, vam aconseguir que es desenvolupessin 6 fol·liculs, dels quals vam poder extreure 5 ovuls madurs, es van fecundar tots 5 i vam tenir 3 embrions d' alta qualitat i dos intermitja.

 El dia de la transferencia la Durga va estar amb nosaltres, em va fer acupuntura abans i després, i jo crec que va ser clau...la tranquilitat, la confiança i l'esperança que ens va donar, sobretot a mi.

Durga vull donar-te les gracies, per tot el que has fet per nosaltres, per tot el recolzament i la comprensió rebuda, sens dubte ets algú molt especial que nosaltres recordarem sempre amb molta estima. Espero que el fet d'haver explicat la meva historia us ajudi a qui estigui com jo fa nou mesos i agafi forces e il·lusió per continuar lluitant pel somni de ser mare. L'únic que us puc dir més es que confieu amb la Durga plenament, sap molt bé el que fa, i si hi confieu és quan us podrá ajudar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario