viernes, 18 de julio de 2014

CASOS, Úter fred , debilitat del Yang de Ronyó

CASOS
En el nostre cas ja portàvem molt de temps volguent ser pares, quan ens vàrem decidir vaig anar a la meva doctora per informar-la que volíem començar a buscar el bebè i ella em va manar fer una anàlisis perquè estigues tot correcte.
 La nostra sorpresa va ser que en aquell moment estava passant la toxoplasmosi així que la nostra decisió de ser pares va haver de esperar uns 8 mesos per quedar-me neta del tot.
 Quan ja tot va estar bé vàrem anar a per totes però no havia manera així que passats 2 anys ens vàrem fer totes les proves necessàries assegurant que estàvam bé tots dos, i sí, tot va sortir perfecte.
 Al cap d’ 1 any després de no quedar-me vam decidir anar a veure un doctor i vàrem fer un tractament amb l’omifin i res de res, el doctor ens va dir que si no funcionava podríem fer una inseminació però tampoc va tenir èxit així que després de tot jo ja estava tant cansada i tant desmotivada que vàrem deixar- ho córrer fins que un dia, 1 any més tard una clienta em va parlar de la Durga i de la seva especialització amb l’acupuntura per la fertilitat, jo al arribar a casa li vaig comentar al meu marit i em va dir que ho provés, que no tenia res a perdre i aixi ho vàrem fer, dit i fet, unes 5 sessions i…..ja estic embarassada.
Gràcies per tot Durga. Gràcies per ajudar-nos!!

_________________________________________________________________________________

En aquest cas va ser tot fàcil i bonic, vam començar a fer tables i la segona part ( la fase lútea) no treballava com s'esperava, hi havia fred a l'Uter i deficiència de yang de Ronyó com es diu en medicina xinesa, vam començar e tractar i tot i que millorava no acabava de quallar, i fent un repàs a l'alimentació més estricte vam veure que menjava massa producte fred ( amanides...) ho vam acabar de reajustar i llavors si va millorar del tot, al mes següent estava embarassada, felicitats bonica i gràcies per ser tan bona pacient i fer cas de tot, espero que sigueu molt feliços amb la vostra nova etapa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario